понедельник, 12 мая 2014 г.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, що таке скафолдинг, а також мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме яким чином відслідковувати прогрес навчання учнів, допомагати досліджувати інтернет-ресурси та спрямовувати на ефективне спілкування. Самооцінювання з фасилітації дозволило замислитися над власними формами і методами викладання. Створення інформаційного ресурсу з фасилітації роботи учнів у проекті знову звернуло увагу на проект в цілому та дозволило усунути певні недоліки.
Обговорення підсумків роботи на тренінгу показало, що завдяки логічно побудованій структурі навчання досягнуто дуже багато цілей, створенно безліч документів, вдосконалено роботу з певними технологіями та засвоєні нові.

Комментариев нет:

Отправить комментарий