Цей модуль допоміг мені
з’ясувати, що таке скафолдинг, а також мою роль фасилітатора в навчанні учнів
за методом проектів, а саме яким чином відслідковувати прогрес навчання учнів,
допомагати досліджувати інтернет-ресурси та спрямовувати на ефективне спілкування.
Самооцінювання з фасилітації дозволило замислитися над власними формами і
методами викладання. Створення інформаційного ресурсу з фасилітації роботи
учнів у проекті знову звернуло увагу на проект в цілому та дозволило усунути
певні недоліки.
Обговорення підсумків роботи на
тренінгу показало, що завдяки логічно побудованій структурі навчання досягнуто
дуже багато цілей, створенно безліч документів, вдосконалено роботу з певними
технологіями та засвоєні нові.
Комментариев нет:
Отправить комментарий